Будівництво промислових об’єктів

Ось уже 55 років СУ-39 займається промисловим та цивільним будівництвом.

Спочатку,  починаючи від 1965 року це було суто спеціалізоване управління. Його фахівці мали вузький спектр діяльності  — виготовлення металоконструкцій, монтаж металоконструкцій та залізобетонних виробів. Тому усі фахівці були вузькопрофільні і висококваліфіковані. Підприємство виковувало поставлені задачі. Як результат — інтенсивно розвивалося, як економічному, так і в соціальному плані.

На сьогодні тенденції змінилися — замовник став більш вибагливій. Він прагне одразу домовитися із однієї кампанією, яка зробить комплексно усе його замовлення. Вони дають кошти і прагнуть готового результату.

Тому СУ-39 розширили свій спектр будівельних послуг — запросили до співпраці нових фахівців, майстрів та робочих які б відповідали новим вимогам.

Сьогодні ми виконуємо більшість з робіт, необхідних для генпідрядника, а з рештою працюють наші логісти, які знаходять виконавців у рамках виконання проекту.

Адже коли замовник знає, що хоче — його бачення матеріалізує проектант. Коли проект готовий замовник робить кошторисну вартість. Якщо співпадають фінансові можливості із бажанням, замовник шукає реалізатора.

І ось власне, СУ — 39 саме та компанія, яка реалізує. Наша фішка в тому, що ми прагнемо долучатися до процесу створення проекту, для того щоб уникнути проблем при будівництві. Бо проектанти здебільшого теоретики — а ми практики. Інколи практика і теорія трохи різняться. І треба знайти оригінальний вихід з положення. Особливо коли питання вирішується у напрямку здешевлення об’єкту. Адже здебільшого саме будівництво здорожується на 20%, бо насправді дуже важко прорахувати все із змінами і фізичними складовими будівництва.

Проектанти бачать інакше ніж технологи, які мають практичний досвід і знають нюанси, які теоретикам не відомі. Власне це ми і робимо. Тому, якщо ми знаємо, що нас хтось бере як генпідрядника то робимо все можливе, що увійти в проект разом із проектантами.

Деякі з наших об’єктів

Монтаж металоконструкцій покриття спортивної арени "Лужники", м. Москва

Монтаж металоконструкцій покриття спортивної арени «Лужники», м. Москва. 1996-97 роки

Port

Монтаж крана-перевантажувача Liebherr в Одеському морському торговому порту, 2002 рік

4d1222ecc5bf6db7488110fc206f16329578e7f4

АТ «Славутич», м. Запоріжжя, 1998 рік

Монтаж колони монумента на на майдані Незалежності, м. Київ. 2001 рік

Монтаж колони монумента на на майдані Незалежності, м. Київ. 2001 рік

Так, при будівництві багатофункціонального комплексу “Sky towers” — комплексу хмарочосів, заввишки 214,26 метрів, у міст Київ на Проспекті Перемоги виникли ускладнення на стадії будівництва першої підземної частини. Проект будівництва був привезений замовником із Дубаїв. Втім, після початку робіт будівельники на глибині у 40 метрів натрапили на русло невідомої річки. Що докорінно змінило роботи, адже це були несучі конструкції — основа, фундамент.

До співпраці запросили фахівців із інституту Патона. Довелося на повну глибину занурювати берети, свердлилися отвори на глибину 40 метрів, які заливали спеціальним бетонним розчином. Ґрунти були нестійкими. Тому прогнозували відхилення у встановленні металоконструкцій у декілька см. На низ кожної берети встановлювалася камера, а зверху були монітори. За ними спостерігали фахівці з інституту Патона, і вони казали коли і куди треба внизу повернути, а вже наші фахівці зверху за допомогою спеціальних пристроїв регулювали роботу. Завдяки такій співпраці ми вийшли практично на нульове відхилення в проекті.

Sky Towers, м. Київ

Цікаво, що під час цього будівництва ми застосували і новий унікальний метод створення фундаменту. Адже традиційно будівельники спочатку викопують котлован, там працюють і піднімаються доверху. Потім засипають. Ми пішли в зворотньому напрямку. Спочатку просвердлили отвори, вставили в них колони, і потім лише виконувачі земляних робіт знімали 3 метрb і робили перекриття. А потім знову спускалися на 3 метри і робили перекриття

Необхідна консультація? Залиште свої контакти, і ми зв’яжемось з вами