Ось уже 55 років СУ-39 займається промисловим та цивільним будівництвом.
Спочатку, починаючи від 1965 року це було суто спеціалізоване управління. Його фахівці мали вузький спектр діяльності — виготовлення металоконструкцій, монтаж металоконструкцій та залізобетонних виробів. Тому усі фахівці були вузькопрофільні і висококваліфіковані. Підприємство виковувало поставлені задачі. Як результат — інтенсивно розвивалося, як економічному, так і в соціальному плані.
На сьогодні тенденції змінилися — замовник став більш вибагливій. Він прагне одразу домовитися із однієї кампанією, яка зробить комплексно усе його замовлення. Вони дають кошти і прагнуть готового результату.
Тому СУ-39 розширили свій спектр будівельних послуг — запросили до співпраці нових фахівців, майстрів та робочих які б відповідали новим вимогам.
Сьогодні ми виконуємо більшість з робіт, необхідних для генпідрядника, а з рештою працюють наші логісти, які знаходять виконавців у рамках виконання проекту.
Адже коли замовник знає, що хоче — його бачення матеріалізує проектант. Коли проект готовий замовник робить кошторисну вартість. Якщо співпадають фінансові можливості із бажанням, замовник шукає реалізатора.
І ось власне, СУ — 39 саме та компанія, яка реалізує. Наша фішка в тому, що ми прагнемо долучатися до процесу створення проекту, для того щоб уникнути проблем при будівництві. Бо проектанти здебільшого теоретики — а ми практики. Інколи практика і теорія трохи різняться. І треба знайти оригінальний вихід з положення. Особливо коли питання вирішується у напрямку здешевлення об’єкту. Адже здебільшого саме будівництво здорожується на 20%, бо насправді дуже важко прорахувати все із змінами і фізичними складовими будівництва.
Проектанти бачать інакше ніж технологи, які мають практичний досвід і знають нюанси, які теоретикам не відомі. Власне це ми і робимо. Тому, якщо ми знаємо, що нас хтось бере як генпідрядника то робимо все можливе, що увійти в проект разом із проектантами.
Деякі з наших об’єктів
Монтаж металоконструкцій покриття спортивної арени «Лужники», м. Москва. 1996-97 роки
Монтаж крана-перевантажувача Liebherr в Одеському морському торговому порту, 2002 рік
АТ «Славутич», м. Запоріжжя, 1998 рік
Монтаж колони монумента на на майдані Незалежності, м. Київ. 2001 рік
Так, при будівництві багатофункціонального комплексу “Sky towers” — комплексу хмарочосів, заввишки 214,26 метрів, у міст Київ на Проспекті Перемоги виникли ускладнення на стадії будівництва першої підземної частини. Проект будівництва був привезений замовником із Дубаїв. Втім, після початку робіт будівельники на глибині у 40 метрів натрапили на русло невідомої річки. Що докорінно змінило роботи, адже це були несучі конструкції — основа, фундамент.
До співпраці запросили фахівців із інституту Патона. Довелося на повну глибину занурювати берети, свердлилися отвори на глибину 40 метрів, які заливали спеціальним бетонним розчином. Ґрунти були нестійкими. Тому прогнозували відхилення у встановленні металоконструкцій у декілька см. На низ кожної берети встановлювалася камера, а зверху були монітори. За ними спостерігали фахівці з інституту Патона, і вони казали коли і куди треба внизу повернути, а вже наші фахівці зверху за допомогою спеціальних пристроїв регулювали роботу. Завдяки такій співпраці ми вийшли практично на нульове відхилення в проекті.
Sky Towers, м. Київ
Цікаво, що під час цього будівництва ми застосували і новий унікальний метод створення фундаменту. Адже традиційно будівельники спочатку викопують котлован, там працюють і піднімаються доверху. Потім засипають. Ми пішли в зворотньому напрямку. Спочатку просвердлили отвори, вставили в них колони, і потім лише виконувачі земляних робіт знімали 3 метрb і робили перекриття. А потім знову спускалися на 3 метри і робили перекриття